søndag 29. desember 2013

Jolautstilling på Voss

Ja, det har vore jolautstilling på Galleri Voss i adventstida. Ja, dei har hatt pulsvarmarar og luer frå meg der... Men har eg turt å skrive noko om det her? Nei... :)

I november ringte Grete frå Voss kunslag til meg. Ho hadde sett pulsvarmarane mine, og syntest dei passa fint å ha på juleutstillinga til Voss kunstlag i Galleri Voss. Eg vart sjølvsagt veldig glad og smigra, og samtidig var det utruleg skummelt, eg som berre har strikka for moro heime i stugu liksom... No var eg plutseleg nesten kunstnar... Men eg klarte jo heller ikkje å si nei. Så då vart det slik da. Eg var til og med på utstillingsopninga, og måtte gå meg ein lang tur etterpå så eg kunne summe meg. Men heime venta Champagne og ein stolt familie, så det vart stas til slutt.

No har eg vore gjennom det ein gong, og neste gong blir det BERRE stas - om det finnast fleire som likar det eg lagar ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar