torsdag 22. september 2011

Fjeld, Kvitnes, Kvarts og min kjære

Eg så veldig lyst til å dele dette minnet frå i sommar:

http://www.hallingdolen.no/hdspelar/video/article193538.ece

Videoen er frå Leikskeid i Iungsdalen i august og er laga av Hallingdølen. Min mann var på turne med Jonas Fjeld og Henning Kvitnes, og siste konserten deira var i Ålingsfjella. Eg hadde lungebetennelse men hadde lovd gutane å gå på konsert med pappa. Det kunne eg ikkje kome meg ut av ;), så det vart ein kort tur inn i Iungsdalen. Konserten var vanvittig bra, og gutane storkosa seg! Eit godt minne denne sommaren.

Først i videoen spelar Sjur Hovden Borge torader, og eg må jo også seie at han er min elev, og at eg er utruleg stolt av han, han har vorte ein av landets beste på torader! Og oppstartsbildet på sjølve nettsida er av minsten.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar