tirsdag 25. oktober 2011

Marius-englar


...eg kunne ikkje berre poste Alve-pulsvarmarar... Det måtte jo sjølvsagt kome englepulsvarmarar også. Eg fekk plutseleg ein ide om å putte ein engel inn i mariusmønsteret. Det er så mange som har gjort om den tradisjonelle Marius, så då havna altså engelen inn i min Marius.

Eg har strikka nokre par av desse, og eg likar dei kjempegodt - sjølvsagt fordi dei har både favorittmønsteret mitt Marius, men også favoritten min engelen!



(Har stole Strikkelisa sin måte å oppsummere garn, pinnar og oppskrift på. Synest den var så dekkande. Unnskyld ;) )

Garn: Sandnesgarn Sisu
Pinnar: nr 2 og nr 2,5
Oppskrift: Marius med min eigen vesle engel


2 kommentarer:

  1. Ååh, så fine disse er! Du er så kreativ og flink, engelen er en kjempeidé. :)
    Kanskje det kommer et innlegg om englevotter snart også? (Hos meg eller deg? Thihi) ;)

    SvarSlett