mandag 4. januar 2010

Beste julegåva i år!

 

Eg er sååå glad for julegåva eg fekk av mannen min i år! Hadde tipsa han om boka Selbuvotten av Terry Shea, og jammen fekk eg den! Det er berre ei fantastisk bok for oss som har vottedilla! Eg har lese i den kvar dag, og så klart måtte eg innom garnbutikken med ein gong den opna og kjøpe garn til votter! Eg strikka "Enkel stjernevott" til eldste sonen vår. Han fekk velge ut mønsteret sjølv, og var med og valgte ut garn også. Då vart det sjølvsagt blått...



Yngste sonen fekk også velge seg mønster. Men selbustrikk var ikkje så spennande. Eg hadde leita fram dette fiskemønsteret på internett, og minsten fall for det. Men han ville også ha det i blått så klart! Mønsteret fann eg på Ravelry, og vottene er strikka i Falk, slik som stjernevotten også er. Artige votter!

1 kommentar:

  1. Så artige fiskevotter!
    Kos å få julegaver som treffer.

    SvarSlett