onsdag 19. januar 2011

Årets julegåve

På ønskelista kvar jul står det alltid strikkebøker øverst på lista. Dette ser nokon av dei gjævaste gåvene eg får. I år var det to bøker som eg spesielt hadde ønska meg, Arne og Carlos si bok Julekuler og Annemor Sundbø si bok Norske votter og vantar. Og jammen fekk eg begge to av min mann! Snill ektemann eg har. På merkelappen stod det "Til ho som er strikkegalen frå han som bur i eit garnnøste" :)


Votter har eg ikkje starta på endå, men det er mange spennande mønster her, og eg har kosa meg og lest og studert boka mange timar allerede. Det må også seiast at eigentleg fekk eg boka til Arne og Carlos litt før jul, så det vart strikka 10 julekuler i diverse julegåver. Eg likte sjølvsagt englemønsteret best, så det vart flest av det, men også andre kuler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar