mandag 24. januar 2011

Jule-englane

Så var jula pakka ned att. Det er koseleg å sette fram juletinga, men det jammen godt å sette dei på loftet att og. Det einaste eg saknar eg englane mine. Sjølvsagt har eg nokre englar hengande oppe heile året, men det blir fleire av dei i jula. Det er absolutt flest englar i forhold til nissar i huset mitt. Eit lite englehus. Det har berre vorte slik. Til jul fekk eg 10 ulike englar i forskjellige fasongar og med forskjellige meiningar. Denne engelen fekk eg av veslesøs, og ho har laga den sjølv! Det betyr mykje.


Englane under fekk eg av mamma vesle juleftan. Eg har hatt min eigen adventskalender der eg set fram ein ny engel kvar dag i adventstida. Det har vore kjempekoseleg for meg. Mamma som ikkje er "englete" i det heile teke kom med to små gåver til meg etter eg og gutane hadde pynta juletreet hennar. Det var desse to englane, der den eine skulle vere den siste engelen i adventskalenderen min. Rørande flott av mamma! Den første er laga av honning og er bitte liten. Den andre har vorte ein heilårsengel og har fått plass i stugu.



Den siste engelen her fekk eg faktisk før jul av ein kvardagsengel. Den er handlaga av ho eg fekk den hjå, og er fantastisk nydeleg. Denne har også vorte ein heilårsengel og kvardagsengel, og for meg symboliserer denne engelen kraft og styrke til å gjennomføre det som er vanskeleg i livet, mot til å stå i det som er vondt, håp om ei lys og lukkeleg verd og tryggheit til å velge det rette!


TAKK TIL ALLE SOM VÅGAR Å VERE KVARDAGSENGLAR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar