mandag 6. juni 2011

Englane frå New Zealand

Okey... eg må vise fram englane mine frå New Zealand. Eg har som mål å få tak i ein engel frå kvart land eg er i. Men med berre i underkant av ein time til shopping i løpet av heile opphaldet på New Zealand er det ikkje så enkelt. Trur eg var innom alle butikkane i Dannevirke og spurde om dei hadde englar, utan hell. Men i ein bokhandel hadde dei i alle fall dette fantastiske kortet.


Angels are everywhere

Sometimes we feel that we are all alone,
as life brings us challenges to overcome 
and hardships to bear.
But when we least expect it, help can appear.
It may be a kind word from a stranger or a 
phone call at just the right time,
and we are suddenly surrounded 
with the living grace of God.
Miracles happen every day 
because angels are everywhere.

Så i det me skulle reise og alle sat i bilen og venta skulle berre ein av reisefølget inn i ein siste butikk, og eg tenkte at dersom han skulle inn kunne eg og springe inn i staden for å sitte i bilen. Og DER hadde dei englar! Først fann ho som jobba der fram denne flotte engelen i stein. Det er faktisk ein "dobbeltengel", det er ein liten engel på toppen av den andre engelen, men det er nesten umogleg å sjå. Englen havna i alle fall på toradersekken min og har budd der sidan. Det er nok ein torader-engel.


Etterpå fann dama i butikken fram ein heil masse handlaga englar frå Christchurch. Eg kjøpte nesten alle ho hadde, sikkert ti stykker. Dei var berre så flotte, og eg var kjempeglad for å endeleg ha fått tak i englar frå New Zealand. Denne her er eigentleg bitteliten, berre to cm stor.


Så gjenstod det berre to land, Australia og Hong Kong... I Australia var me berre i to dagar, og der fann eg ingen englar, bortsett frå denne, hihihi...


Ein dag skal eg nok få meg ein slik engel på ordentleg, men det var jo greit å ha prøvd den uekte typen først ;)
I Hong Kong var me berre ein dag, og sjølv om eg var heile den dagen på marked så fantest det ikkje ein einaste engel der. Budda-figurar var det derimot mange av. Ikkje så rart kanskje, sidan det etter det eg veit ikkje er så mange englar i korkje budhismen eller hinduismen... ;)
Men eg fann eit svart hol...

Fare for svarte hol... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar