søndag 19. juni 2011

Garnfangst på nettet

2,6 kilo garn i posten :)

Sjå kva som har kome i posten!
Søs tipsa meg om ei bra side med garn, 123knit, og til saman gjekk me totalt berserk...! I posten kom det heile 26 hesper med ullgarn frå New Zealand, og berre 7 av dei var søs sine. Jaja, jammen godt eg framleis hadde hespetreet hennes, ellers hadde eg vel sitti og nøsta opp garn endå. Etter ein heil ettermiddag og kveld vart dette resultatet:





Garnet er to tråds ullgarn, og heilt fantastisk mjukt og deilig. Eg hadde nok ein slags plan for kva eg skulle bruke garnet til når eg bestillte det, men akkurat no kan eg ikkje heilt hugse kva eg hadde tenkt. Planen var i alle fall å strikke eit sjal til meg sjølv. Eg har lenge sett på eit sjal frå oppskriftsheftet Alpakka 1 frå Rauma design, og det hugste eg i alle fall at eg hadde planlagt. Som botnfarge vart det mørk raud, og stripene skal vere i to ulike gulfarger og to grønfarger. Håpar det blir så fint som eg har sett det for meg. Det var sjølvsagt fort å kome i gang med sjalet, vart så veldig ivrig når garnet endeleg var kome i hus og måtte jo berre starte på eit eller anna med ein gong. Men eg strikkar sjølvsagt på mange ting samtidig, så det kjem nok til å ta sin tid før det er ferdig. Det gjer ikkje noko, det er kjekt å strikke på det innimellom alt anna :)

Her er fargene til sjalet. Det kvite høyrer ikkje til altså :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar