onsdag 8. juni 2011

Se min kjole!

Her er eit innlegg som eg ikkje hadde posta. Dette er skrive i midten av januar:

"Eg er endeleg ferdig med tunikaen i mariusmønster!! Eller, eg vart ferdig forrige helg. Eg har måtta vore heime med sjuke ungar nokre dagar og då vart det strikka ein god del. På fredag såg eg at dersom eg strikka ganske mykje på laurdagen kunne eg bli ferdig med tunikaen til gudstenesta på sundag. Klokka 02 natt til sundag var eg ferdig med å feste alle trådar, og tenk kor stolt eg var over å kunne bruke den på folkemusikkgudstenesta sundag morgon! Tunikaen er strikka i Sandnes tynn-alpakka, og i svart, kvitt og raudt. Når eg strikka den hadde eg ikkje fått prøvd den om eg har strikka rett størrelse, om den i det heile teke passa. Eg var så glad at eg nesten felte ei tåre når eg laurdagsnatta tok den på meg for første gong og den var PERFEKT!!Perfekt var også folkemusikkgudstenesta sundag morgon med Nils Økand Trio!"
 

 
Og tunikaen er brukt igjen og igjen i vinter. Sjølvsagt måtte eg jo ha pulsvarmarar til dette plagget (som til alle andre kle eg har...), så då vart det strikka pulsvarmarar i ein fei også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar