mandag 20. juni 2011

Når gubben er borte dansar kjæringji på bordet...


Gubben er ute og heile kvelden er berre min! Eg har henta meg eit glas kvitvin,  høyrer på fantastisk musikk og har fire ulike strikkeprosjekt ved sida av meg i sofaen. Sjølv om det regnar er jo kvitvinsesongen starta, og glaset er fyllt med Petit Chablise - favoritten min over alle kvitvinar! Over stereoanlegget let plata "Låtar 2" med Gunnar Idenstam og Johan Hedin. Det er ei heilt fantastisk plate, Idenstam spelar orgel og Hedin nykkelharpe, og dei let folkemusikk og orgelklangar smelte saman til noko "nytt". Eg brukar musikk bevisst i sinnstemingar, og eg kan ofte late musikk gå inn i hjartet mitt og slik bruke den til noko positivt og godt dersom livet er tungt. Dette er ei plate og musikk som kryp langt inn i sjela mi, på innsida av hjartet, og som kan gje meg eit smil om munnen, uansett kva sinnstemning eg er i.


Eg har fått eit sterkt forhold til Gunnar Idenstam som musikar og musikken hans i det siste. Før jul bestillte mannen min ei plate heilt tilfeldig på nettet. Det var ei anna plate han eigentleg skulle kjøpe, men så tok han med "FolkJul" i tillegg, berre for moro. Denne plata er ei juleplate med Lisa Rydberg, Sofia Karlsson, Emma Härdelin, kor, og sjølvsagt Gunnar Idenstam, og er det mest fantastiske som eg gjeve ut av juleplater (for meg da). Eg høyrde på denne kvar dag i heile advents- og juletida, og den har gjeve meg, juletida og adventstida ein heilt ny dimensjon. Eg må berre seie: Den er noko eg anbefaler til alle - plata har forandra MEG! Det var dagens reklame... Både denne plata og dei to andre med Gunnar Idenstam kan forresten kjøpast på cdon.com. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar