tirsdag 7. juni 2011

Kvikk lunsj

Eg skulle berre så vidt innom på garnbutikken for å handle EITT garn som eg mangla til nokre votter. Ved kassa låg oppskrift og garn på Kvikk Lunsj lue, og eg var solgt... Berre eit garn vart til fem, og lua vart strikka på eit seminar eg var på i Trondheim. Då eg kom heim og viste den til gutane mine fekk eg streng beskjed om at slik ville dei også ha! Då var det berre å reise ned på garnbutikken att å handle meir garn. Eg vart så utruleg lei av å strikke same mønsteret, at eg tenkte at dersom eg i det heile teke skal få ferdig fire LIKE luer må eg strikke alle samtidig. Som sagt så gjort... Dei vart ikkje ferdig til påske, men til neste påske har heile familien like Kvikk Lunsj luer!


Vaksenluene er strikka i Sandnes Falk etter oppskrifta til Husfliden. På barneluene har eg brukt same oppskrifta men med tynnare garn, Sandnes Sisu. Men Sisu har ikkje den rette grønne farga, så der brukte eg Falk men drog ut den eine tråden så tjukkelsen vart omtrent den same som Sisu. Mykje arbeid, men resultatet vart fint :)

MEN, eg skal ALDRI strikke fire heilt like luer igjen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar